Aqua di Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu Aqua di Pokhara - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu

Aqua di Pokhara

Door: Hannelore

Blijf op de hoogte en volg Gino & Hannelore

14 Oktober 2013 | Nepal, Pokhara

Regen valt met bakken uit de lucht. Pokhara ligt er troosteloos bij.
We kiezen voor een luie ochtend in het am/pm cafe met heerlijke koffie, broodjes en goeie boeken.
Het blijft gieten, helaas vallen onze plannen om naar de peacepagode te klimmen in het water. Alleen mijn kuitspieren zijn me dankbaar.
Op met de taxi naar het Himalaya museum.
Deze keer lig ik in een deuk, de taxi loopt onder water en Gino moet zijn voeten opheffen om droog te blijven ;-)
De straten lopen hier en daar onder en af en toe hou ik mijn adem in als onze taxi er door moet, man, man, man,...

Het museum is een meevaller.
Nadien gaan we shoppen want we hebben echt wel een regenjasje nodig. The North Face is overal goed vertegenwoordigd, de ene al mooier nep dan de andere.
We kunnen er tegen en kuieren nog wat rond, ook al begint het water nu ook uit mijn neus te druppelen ;-(.

Onze terugtocht gaat langs het mooie pad aan het meer. Het is er zalig rustig, de wolken hangen zo laag dat we ze bijna kunnen aanraken, heel bijzonder.

Dashain hoogdag vandaag, we krijgen zelf ook een tikka in het hotel ;-).
Morgen wacht onze busrit naar Chitwan, een uur of 7... Inclusief lunchstop ;-)
Hopelijk wordt het weer wat beter, anders wordt het een water-safari...
De arme klaren kennen ze hier niet vrees ik.
Nu inpakken en straks nog een hapje gaan eten.



  • 14 Oktober 2013 - 15:57

    Maaike:

    Hey,

    Amai regen voor deze tijd van het jaar is daar ook exceptionneel denk ik.
    Jammer!
    Hou je vast voor je busrit morgen want dat wordt echt een avontuur op zich ... 7 uur kan gemakkelijk oplopen tot veel hoger ...;-) Het wordt een mooie nieuwe episode en je zal blij zijn van het zicht in je lodge!
    Ik denk veel aan jullie!

    Veilige trip morgen,
    Maaike

  • 15 Oktober 2013 - 10:13

    Opa:

    bericht van oma .... IK ZAL NAAR DE ARME KLAREN GAAN.....Laat het niet verwateren.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gino & Hannelore

Actief sinds 23 Sept. 2013
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 10350

Voorgaande reizen:

29 Juni 2014 - 20 Juli 2014

Schotland juli 2014

05 Oktober 2013 - 25 Oktober 2013

India - Nepal

Landen bezocht: