First day @ Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu First day @ Delhi - Reisverslag uit Delhi, India van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu

First day @ Delhi

Door: Hannelore

Blijf op de hoogte en volg Gino & Hannelore

05 Oktober 2013 | India, Delhi

Hier zijn we dan... Op dit moment zitten we op het roof top restaurant van ons hotel Shanti Home, uiteraard met de eerste G&T bij de hand ;-), het is hier ondertussen bijna middernacht, we zitten dus 3,5u voor op België.
Het is hier nu nog ruim boven de 25gr, ze hebben (in open lucht) een mega ventilator naast onze tafel gezet, niet normaal, we horen net dat het hier winter is, haha!
Super vlucht gehad, tijd vloog voorbij, apero met hete nootjes, de eerste hot curry, filmpje, dutje, snackje, het ging verbazend goed vooruit. In Delhi airport heeft Beaulieu waarschijnlijk gouden zaken gedaan: kilometers kamerbreed tapijt in de aankomsthal, echt hilarisch!
Daarna kennis gemaakt met het verkeer , olé... Onze eerste koeien gespot, honden kruipen hier op varkens... Even de verkeersregels uitleggen: wie t hardst toetert heeft voorrang (van averechts) , mensen slapen op de middenberm, lichten zijn duidelijk een dure optie, zowel op fietsen, auto's als brommers. Op een brommer zit je hier standaard met 3! Op 2 vaksbanen rij je met minimum 3 naast elkaar.... En als dat niet telt, gewoon nog eens toeteren :-)
Morgen staat Delhi op het programma... Dat belooft!

• 05 Oktober 2013 - 20:36

Maaike:

Welwel ja dat lijkt me helemaal India ... neem maar eens een tuktuk dat is een ware ervaring door de straten van India en vooral kijken naar de wirwar van het electriciteitsnetwerk ;-). Ik volg je op de voet missie en wou dat ik daar was.

• 06 Oktober 2013 - 07:56

Geral & Peter:

Heb hier al zitten lachen, niet te doen, tof om mijn zondag mee te starten!