Ready for take off - Reisverslag uit Waregem, België van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu Ready for take off - Reisverslag uit Waregem, België van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu

Ready for take off

Door: Hannelore

Blijf op de hoogte en volg Gino & Hannelore

03 Oktober 2013 | België, Waregem

Nog 2 keer slapen en dan is het eindelijk zo ver, hier hebben we zo lang naar uitgekeken, zo lang voorbereid.
Zaterdagochtend op naar Delhi, na een korte tussenstop om Delhi te verkennen en de Taj Mahal te bewonderen, vliegen we dan woensdag door naar Kathmandu.
Op naar het dak van de wereld!
H. X

• 03 Oktober 2013 - 09:05

Anja Lokeren:

Hoi schatjes,

Fijn dat ik opgenomen ben in jullie groep zodat ik jullie avonturen kan volgen!!

Wij wensen jullie een behouden reis: maak er een fantastisch avontuur van, geniet van wat op jullie afkomt en neem jullie tijd om te bekomen van een hevige periode!

We denken aan julle, take care!

Anja en team Lokeren xxx

• 03 Oktober 2013 - 10:51

Fie_tje:

Yeaaah, hier hebben jullie zooo lang naar uitgekeken en het is bijna zover!!
    Nu mogen jullie écht gaan Nepallen :-)

Leuk op deze manier een beetje mee te kunnen reizen, ik kijk nu al uit naar inspirerende verhalen en heel veel kippenvelmomenten. Maar remember Marcel Proust... the voyage of discovery is not (only) in seeking new landscapes but in having new eyes (Was dat ALP? Euh... ja :-))

Heeeeeel veeeeeeel plezier
    Dikke kus
    En geniet er van X
    Fie

• 03 Oktober 2013 - 18:18

Geraldine En Peter:

Schitterend! Tof dat we alles zullen kunnen volgen, beetje alsof we ook echt mee zijn.
    Geniet er met volle teugen van, wees voorzichtig!
    Vele groetjes x

• 04 Oktober 2013 - 11:26