Ullapool 2 - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu Ullapool 2 - Reisverslag uit Ullapool, Verenigd Koninkrijk van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu

Ullapool 2

Door: H

Blijf op de hoogte en volg Gino & Hannelore

12 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Ullapool

Gezellige camping aan Loch Broom
We halen eindelijk onze fietsen eens van stal en doen een toertje in t stad!
Leuke bedoening hier, veel volk op toer want er is een regatta op het meer.
En een Tesco! Jiehaa, inkopen doen, deftig brood!
Na het eten twijfelen we een beetje. Gino overtuigt me om toch nog even naar de kade te fietsen.
We belanden uiteindelijk op het terras van pub 'The Arch'
Het is er gezellig druk en tegen 22u komen er 4 jonge gasten aan die er blijkbaar gaan optreden.
Traditionele muziek met een frisse, hedendaagse schwung: Hò-Rò (www.musichoro.com)
Echt tof, vooral de combi met hedendaagse gitaar, viool, accordeon en verschillende doedelzakken zorgen voor een unieke sound!
We plateren zelfs (voorzichtig) een danske (ja, k weet het, da's er compleet over hihi)
We blijven plakken tot in de late uurtjes met katertje en uitslaap tot de middag tot gevolg!
Lazy saterday met als gevolg dat we de markt en de 2de dag van de regatta missen én de delicatessenwinkel gesloten is. T regent bovendien, na korte wandeling terug in ons nestje.
De kleine venijnig prikkende vliegjes (midges)zijn weer van de partij en hebben hun nichtjes (muggen) ook meegebracht naar het eetfestijn, ja hallo, zelfs in de broesse van Nepal hadden we minder last!
onze muggensprays werken hier helaas niet.