Lochs - Reisverslag uit Balloch, Verenigd Koninkrijk van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu Lochs - Reisverslag uit Balloch, Verenigd Koninkrijk van Gino & Hannelore - WaarBenJij.nu

Lochs

Door: H.

Blijf op de hoogte en volg Gino & Hannelore

02 Juli 2014 | Verenigd Koninkrijk, Balloch

We maken kennis met de schotse weergoden, wat een contrast met gisteren!
We pakken in en vertrekken richting Loch Lomond, helaas in het gezelschap van felle regen.
Eerst Balloch,  maar te toeristisch.
Op naar Luss, heel mooi maar compleet uitgeregend. Wel perfect foto materiaal!
We trekken verder naar het noorden en zwaaien even naar Ben Lomond.
(voor wie t wil weten, Bergje van 974m)
Aan Loch Awe en Kilcum castle slaan we af en volgen het weggetje (A819) langs het water op zoek naar ons eerste 'wild' plekje.
Hier staan we dan in Portsonachan, onze room with a view on the Loch!  Zalig rustig!
Het zonnetje breekt heel voorzichtig door, té voorzichtig.

• 04 Juli 2014 - 17:09

Maaike Decock:

wild plekje ... hmm... benieuwd!
    En ook voor de foto's te zien ...

geniet van de mooie natuur (en de regen kan misschien voor afkoeling zorgen)...